Επιστροφές
Απαραίτητη προϋπόθεση για την επιστροφή προϊόντων είναι να έχετε στην κατοχή σας το σχετικό παραστατικό αγοράς που αποδεικνύει την συναλλαγή (π.χ, Απόδειξη Λιανικής, Τιμολόγιο Πώλησηςκ.ο.κ), καθώς και να επικοινωνήσετε με το τηλεφωνικό μας κέντρο στο 2510220920 πριν προχωρήσετε σε επιστροφή του προϊόντος.
1) Ελαττωματικά Προϊόντα / Λάθος Προϊόντα
Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος απευθυνθείτε στην εταιρία μας καλώντας το 2510 220920 για να ενημερωθείτε για τον τρόπο με τον οποίο θα γίνει η αντικατάσταση του προϊόντος. Η Εταιρεία μας θα αντικαταστήσει το προιόν εφόσον πληρούνται οι προϋποθέσεις του νόμου και τηρηθούν οι όροι πολιτικής επιστροφών της Εταιρείας.
Παρακάτω σας παραθέτουμε τους όρους και τους τρόπους επιστροφής μη ελαττωματικών προϊόντων σε περιπτώσεις όπου έχει γίνει λάθος από εμάς:
1. Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή να μη ξεπερνάει τις 7 ημερολογιακές ημέρες
2. Η αίτηση πρέπει να γίνεται γραπτώς με e-mail στο zaponis@gmail.com αναφέροντας σχετικές λεπτομέρειες καθώς και τηλέφωνο ώστε κάποιο στέλεχος της εταιρίας μας να επικοινωνήσει με τον πελάτη για σχετικές διευκρινήσεις .
3. Το προϊόν να μην έχει ανοιχθεί ή χρησιμοποιηθεί και να βρίσκεται στην αρχική του (εργοστασιακή) κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκε και περιλαμβάνεται στην αρχική του συσκευασία. Μόλις παραληφθεί, θα ελεγχθεί η κατάστασή του και σε περίπτωση που δεν πληρεί τις παραπάνω προϋποθέσεις, δεν θα γίνει δεκτή η επιστροφή. Η τελική απόφαση για τη κατάσταση του προϊόντος ανήκει στην εταιρίας μας.
4. Σε κάθε περίπτωση το προϊόν προς επιστροφή θα πρέπει να συνοδεύεται με το αντίστοιχο παραστατικό πώλησης.
Σημείωση:
Σε περίπτωση επιστροφής προϊόντων κατόπιν επιθυμίας του πελάτη και εφόσον πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις, επιβαρύνεται αποκλειστικά ο πελάτης με τα έξοδα μεταφοράς.
Πολιτική αντιμετώπισης παραπόνων
Το εξειδικευμένο προσωπικό της εταιρείας μας, βρίσκεται δίπλα σας, ανά πάσα στιγμή, πριν αλλά και μετά την παράδοση των προϊόντων μας, έτοιμο να σας λύσει οποιοδήποτε πρόβλημα και απορία. Στο τηλ. 2510 220920, με e-mail στο zaponis@gmail.com ή αυτοπροσώπως στο φυσικό μας κατάστημα μπορείτε να αναφέρετε το πρόβλημα που τυχόν αντιμετωπίζετε σχετικά με τις παρεχόμενες υπηρεσίες μας.
Η διεύθυνση στην οποία θα γίνονται οι επιστροφές των προϊόντων είναι:
ελευθεριου βενιζελου 63, Καβάλα , τκ. 65 403
Για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία ή απορία μπορείτε να επικοινωνήσετε με την εξυπηρέτηση πελατών στο 2510 220920